13 jan. 2009

Ska det vara så svårt att lägga scheman?

Världens onödigaste händelse: jag släpar mig bort till main campus och Darwin Lecture Theatre för att ha en föreläsning i Logic och mening B. När vi kommer dit hinner föreläsaren precis börja prata, sen kommer det in en kärring och säger "eeeh, ni är i fel sal". Tydligen har det blivit något fel på schemat och salarna (SURPRISE SURPRISE), så föreläsaren sa "See you next week, I'll send you an e-mail!". Och där satt vi, som frågetecken. Jag borde väl ha gått direkt hem, men vi gick istället tillbaka till Chandler House. Jag har ett seminarium senare. Egentligen är det nog klockan fem. Jag ska smyga in klockan fyra. Det ska bli lite generell information också, tror jag. Nåja, vi får se. Nu borde jag skärpa mig och skriva lite uppsats, på fredag morgon ska den vara färdig och inlämnad.

Uppdatering: "As you may know, was a mistake on the timetable, which indicated that class was to meet in the Darwin LT. In fact, it was booked in the Darwin *Biochemistry* LT", ja, det förklarar ju saken. Tack tack.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen biokemi och lingvistik går ju hand i hand, det vet väl vartenda småbarn? ;)

Anonym sa...

Hej! Läs gärna min blogg, ett måste om du älskar The Hills och The City! Jag postar dagligen de senaste nyheterna, bilderna och självklart skvallret!