23 jan. 2009

Freitag.

Jag skulle ut och springa! (jogga, gå, krypa...) Jag har t.o.m. tagit på mig kläderna. Det är inte att jag är lat (vilket jag ju är) och inte orkar göra det. Nej, det regnar. Jag vill inte riktigt ge mig ut när det regnar. Typiskt! Jag har gått upp lite i vikt, nu under hösten och speciellt julen (lussebullar! mums!). Jag fikar kanske ibland liite för ofta, men annars tycker jag att jag äter relativt nyttigt. (Lite mer te, och mindre kaffe kanske. Men ingen har gott grönt te) Jag behöver bara röra på mig mer. Dessutom vill jag köpa en våg. Jous: "Neeej, kommer en våg verkligen göra dig lyckligare?!". Kanske?

Om tre veckor befinner jag mig - förhoppningsvis - ovanför Nederländerna någonstans, på väg hem till Sverige! Jag måste plugga innan dess, så jag slipper släpa hem alla mina böcker. På lördag ser det ut som om jag ska på fransk teater. Vilket förstås låter lite tokigt...

Nej. Jag får väl äta frukost. Och hoppas att det slutar regna.

Inga kommentarer: