31 jan. 2009

Jag har inte kommit utanför dörren än.

Jag gick och la mig i sängen. Ja, det gjorde jag. Jag läste färdigt Gäst hos verkligheten, men det var bara två sidor. (Vadå självbiografisk, Pär är väl ändå inte Anders, Anders var ju störd? Eller var det allt med "det pietistiska hemmet i Växjö"?) Ja, sedan låg jag iallafall kvar i sängen. Somnade nog till lite. Det var skönt! Men nu ska jag skärpa mig! Stoppa i iPoden, ta på mig kläder, fylla på en flaska med vatten och ge mig ut i ett blåsigt och soligt Londres. Dessutom har jag inte hört av Josephine. Det gör mig lite nervös. Men Pontus är också bara putsväck. Hm.

17.58, miniuppdatering: Josephine lever, jag promenerade i Regent's Park, det var jättekallt men fint, nu ska jag diska, göra iording lite te och äta russinscones (tyvärr inte hemgjorda) med jordgubbssylt.

Inga kommentarer: