18 aug. 2008

Allt är så underligt.

Ena dagen hatar jag allt och alla och känner mig mest dum. Men de två senaste dagarna har varit rätt roliga att jobba, även fast det har varit sjukt mycket gäster (dvs lika många som vanligt, men att vi är fem-sju personer för lite som jobbar) Mina kära kollegor har varit bakfulla och trötta hela helgen (3/4 av de som jag stängde med igår). och underligt trevliga och glada. Kanske därför? När jag blir trött är jag antingen tjurig och gnällig eller fnittrig. Jag har fnittrat mycket i helgen iallafall. Och skrattat också. Och Charlottes syster - som är LÄSKIGT lik henne, samtidigt som hon inte är det - har jobbat, som är sjukt trevlig mot alla. Så trevlig vill jag också vara! Men igår slutade också fyra st. Vilket innebär att nästa vecka kommer bli kaos, och jag kommer jobba som en gris. Det lär ju inte vara mycket mindre folk som kommer, och vi är hälften så många som jobbar helt plötsligt. Aj då.

Jag har fixat med mina CSN-papper, de ska bara postas, OCH bokat tid för hjärnhinneinflammationsvaccination (DET är ett långt ord!). För meningit, det är inte roligt!

Inga kommentarer: