19 aug. 2008

Jag ska gå och lägga mig strax.

Jag är sjukt trött. Jag har sovit dåligt de senaste dagarna. Jag lägger mig sent, och vaknar tidigt på morgonen (inte JÄTTEtidigt, men relativt tidigt) och även fast jag är trött när jag vaknar på morgonen kan jag inte somna om. Så jag är trött hela dagen. Det hela blev inte bättre av att jag i morse blev väckt av att en liten hund som kraffsade på dörren och ville in. När ovädret drog förbi för några veckor sedan (vilket råkade vara samma kväll som jag jobbade) välte trädet utanför vårt hus med rötter och allt. Den dumma hunden (neej, inte sant, tycker mycket om Celma) som väckte mig imorse är också med på bilden. Och någon annan menske jeg inte känner till.

OCH caffe latte är bara en dålig idé, jag mådde lite underligt idag efter det. Jag gick in för att köpa något att dricka på Pressbyrån och tänkte köpa en smoothie för 20 spänn (dyrt, men det var lite av en nödsituation). Väl i kassan märker jag att jag har 17.50 i plånboken. Aj då. Så jag handlade på kortet. Hm. Väl på bussen åkte jag baklänges och blev illamående (det hela blev inte bättre av att jag läste Londonguiden, mådde nog lite illa av det också, det stod mest om hyr dyrt London är, "one of the most expensive cities in the world", och hur många som bor där, och hur ofantligt stort det är - ångest!) och fick extra mycket ont i nacken. Det var inte bra iallafall. Åksjuka är äckligt.

Godnatt!

Inga kommentarer: