18 aug. 2008

Eine kleine uppdatering.

Min Sailor Jupiter-grupp på facebook bara växer och växer. Jag är äckligt stolt. När jag startade den var det för att det inte fanns några Sailor Jupiter-grupper. Vet inte om jag fortfarande är ensam om det. Kanske? Men jag har 26 st Sailor Jupiter-fans!

Ernsts hemsida (och jag råkar också vara ägaren av Ernst Kirchsteiger-fancluben på facebook) är äntligen färdig! TJOHO! Jag tycker om Ernst. Jag var lite (lite!?) ledsen när det sista avsnittet av Sommar med Ernst sändes. För det var jättemysigt. Och mycket Ernst. Men de kunde ha tryckt in lite mer Ernst. Man kan inte få för mycket av honom!!!

Mamma har köpt en "råsaftscentrifug" som vi har lekt med ikväll. Först gjorde vi äpple, lime och rödbeta, sen äpple och apelsin, sen äpple, ruccola, gurka, lime. Det hela avslutades med tomatjuice. Blörk. Men man blir sjukt mätt. Och kissig. (Vem säger kissig? Emmy? Ise?) Till maskinen fick man en dvd med en läskig britt (som skriver böcker om hur man "lose 7 pounds in 7 days/seconds/whatever!") som visar hur man gör juice. MEN. Han har selleri i allt. Selleri!? Ingen tycker om selleri!!! (och om man gör det bör man skjutas i huvudet)

Inga kommentarer: