19 aug. 2008

Ett urval av dagens frågor

  1. Vad ska JAG göra i London!? (inkl MASSVIS med ångest, tvivel, etc.)
  2. Varför ska det vara så jädrans förbannat svårt att hitta en bärbar dator? (som är liten, billig, lätt, snabb, har mycket minne OCH bra batteritid - en dator som dvs inte finns, om jag inte vill betala sjukt mycket pengar)
  3. Var FAN är mina glasögon!!!???

Av dessa frågor har jag bara fått svar på en. Jag hittade glasögonen. Självklart låg de i en liten svart väska, som jag hade glömt att titta igenom. Men nu har jag dem. TACK.

Jag har också ringt UCL och Student Residence-människorna och frågat om man kan byta bostad för att jag nu har hört att man blir rånad och mördad och våldtagen (samtidigt) i Kentish Town. Svaret? "Eh. Nej. Om du inte vill leta upp en egen bostad. Biatch." Fast på det trevliga brittiska sättet. Jaja. Det ordnar sig. (Hoppas jag verkligen!!!!) Imorgon? Jag ska

  1. ringa en datorbutik i Helsingborg och fråga om de vill ge mig en LG E300 - och hur lång tid det tar isåfall. Har precis inte en månad. Sent ute som vanligt.
  2. försöka hinna med att ringa Swedbank
  3. jobba - BLÄÄÄ - och jag måste hinna gå en runda med Celma innan dess

1 kommentar:

Anonym sa...

Swedbank hälsar att:

1) de har inte samarbete med någon engelsk bank men rekommenderar att vi skaffar ett konto på en (duh!)

2) om din csn-insättning går på ditt swedbank-konto registreras denna information automatiskt och studentrabatten (fri internetbank & fritt visa-kort) tillträder.

...om det nu inte var du som var "en tjej var här och frågade innan om studier i england och då...". för då vet du redan detta.