8 aug. 2008

And the heavens shall tremble

Jag borde ha lagt mig för länge sedan, jag är riktigt trött och ska upp tidigt imorgon och jobba (TRÅÅÅÅKIIIIGT, viiiill inte jobba, hoppas det ÖSregnar hela dagen och jag får gå hem klockan 12, snälla, snälla, snälla). MEN. Igår, när vi besökte Elgiganten i jakt på en dator, visade de trailern (cinematic trailer?) för Diablo III. Jag spanade in Diablo 3 på youTube och deras officiella hemsida. (GÖR DET DU OCKSÅ!!!) Det ser spännande ut (men svårt, äckligt många fiender). Jag ser JÄTTEmycket fram emot det. Kommer tjata jättemycket om det. Men de har inte skrivit när det släpps, det betyder ju att det kommer ta minst ett år. Om man heter Nintendo betyder det att det tar fem år. Nu är det, tack gode Gud, hederliga amerikanare och inte sega japaner som ligger bakom Diablo. Och än så länge har de bara avslöjat två klasser, barbaren och häxdoktorn. Var är min amazon!!!??

Åååh. Jag tycker om Tyrael (killen med de konstiga vingarna). Och Deckard Cain!!!! Jag blir sugen på att spela Diablo II. Var är Diablo II? Jag och Elin spelade till Kurast. Jag brukar spela dit. Och sen glömmer jag bort att spela. Hm.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite Lovecraft.

5 kommentarer:

Ruub sa...

Jag vill ju inte döda glädjen men jag tror Diablo III kommer... hmm, vara kasst. Skulle gissa att man bara får med häxdoktorn och barbaren sen får man köpa expansioner för jättemycket pengar. Sen kommer grafiken vara så krävande att man tvingas köpa ny dator... Jag skyller min negativitet på vädret.

Malin sa...

Men Ruben! Du ska inte vara så negativ! Diablo III kommer att vara JÄTTEbra. Och de påstår att man ska få tre figurer till, och välja själv om man vill vara man eller kvinna.

Å andra sidan finns det inte manliga amazoner. Så någon amazon blir det nog inte.

Ruub sa...

Jag antar att min favorit Necromancer kommer ersättas med Witchdoctor som verkar jättegay. Visserligen tycker jag inte ens om Diablo II i första taget så tror jag ska hålla käften snart. Fast det är rätt beroendeframkallande... kanske ska hoppa tillbaka till Act I för att ha teparty med Andariel igen... hmm, det är kanske det bästa Blizzard har gjort. Nej Ruben, don't go to the darkside!!! (Spelar Diablo II)

Anonym sa...

jag tror att det kommer bli skitbra! häxdokor och allt det där! wow.

JAG är taggad.

Malin sa...

Jag tycker att necromancer är en fjolla, ze amazon is the shit!