10 aug. 2008

Jag tycker inte om att vara ensam hemma

Främst för att det är läskigt. Sen för att jag har fått värsta tjockisrycket och just har tryckt i mig kakor och mjölk. Och lite choklad. Jag har tråkigt. Och dålig självdisciplin. Nästa gång de åker någonstans ska jag be dem gömma allt för mig. Eller komma på något roligt att göra. TYP SPELA DIABLO OCH DÖDA EN MASSA MONSTER! (och drömma mardrömmar om läskiga monster...?)

Jag är ledig snart. Jag måste ge mig in till biblioteket i Helsingborg - jag har två böcker som ska lämnas tillbaka den 18 (hoppas jag, annars är jag illa ute), och jag måste hitta uppföljaren till the Knight. Min syster vill åka till Köpenhamn på onsdag för att träffa en skum kille från de isles de Britain, SB vill åka till Sveriges Mecka och hänga med bönner och pingstkyrksmänniskor. Jag vet inte vart jag ska. Vi får se.


Det är så krångligt att installera nyare spel! Byt skiva hit och dit. Också måste man skriva in den förbannande CD-nyckeln. Liksom. WTF. Ja, det är min skiva. Lämna mig ifred. Ibland fungerar det inte ordentligt också (Age of Empires tre, AAAGH!). Så man måste skriva in den förbannade koden femtioelva gånger. Jag måste installera om Sims 2 också. Och alla expansionspaketen. Det är också jobbigt. Och det är UPPENBART att EA gör det för att tjäna pengar. Mina syskon är dumma och köper alla, jag är inte intresserad av att åka på semester med mina simmar eller låta dem jobba hemma och hade klarat mig utan de flesta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy vad bra egentligen att Pönt flyttar till Jönköping - han kommer bli den bästa pingstvännen EVER!