9 aug. 2008

Jag tycker inte om Green Day!


Och inte är de särskilt emo heller. Töntig MAINSTREAMpop. YSCH. Men jag brukar rita på mig själv när jag har tråkigt.

Imorgon ska det regna hela dagen, påstår SMHI. Det är bra. Och dåligt. Bra för att det, förhoppningsvis, är lugnt på jobbet och jag får sluta relativt tidigt (klockan fem...?). Dåligt för att det är jobbigt att cykla och jobba i regnet. Och jag är B. Jag är alltid B eller C när det regnar, aldrig A. Det betyder att jag alltid måste stanna länge och aldrig får gå hem tidigt (innan klockan tre) för att det är lite folk. Det suger jakrumpa. (Även om jag är tidig och det är dåligt väder får jag inte gå hem då heller, det är alltid alla andra som får göra det) OCH. Folk ska sitta inne. Alla. Och folk är experter på att stå i vägen. Och krångla.

Inga kommentarer: