21 aug. 2008

Idag, kära vänner, slog jag upp tidningen för att läsa om getingar. I bakgrunden springer en tjockis med en bricka i handen. Det är jag, såklart. Fast jag ser rätt konstig ut. Och Emilie har fått sitt namn felstavat, som vanligt. Det lär hon nog prata om idag. Tur att jag inte intervjuades iallafall. Jag hade bara pratat om hur mycket jag hatar getingarna. Och alla dumma gäster som kommer och gnäller om getingarna och viftar.



Alla HD-läsare kommer att säga "Flickorna Lundgren...! DIT åker vi idag!". EEEH. Nej.

Nu ska jag skynda mig så hunden hinner komma ut innan jag cyklar.

...och här är artikeln, Pontus: http://hd.se/skane/2008/08/21/smaa-retliga-och-livsfarliga/ (och nej, rubriken syftar inte på mig)

1 kommentar:

Anonym sa...

är det du på bilden? isåfall ser du tjock ut. sötare i verkligheten!