28 aug. 2008

Donnerstag

Jag har inte precis städat. Däremot ryckte jag ut alla kläder i garderoben och sorterade dem efter färg. Nu ska jag bara sortera dem efter galgar också. Men jag skulle behöva mer galgar. Och en större garderob. en walk-in closet!!! Eller helt enkelt bara lite mindre kläder....men jag har sorterar bort kanske fyra plagg som jag ska lämna in hos Kupan i Höganäs, det är ju alltid något.

Läste ni om mannen som - helt oprovocerat? - hade blivit kidnappad och torterad!? Helt sjukt! Låter som något från Hostel. Eller en Stephen King-roman (Lida!). Inte något som händer i en liten sydsvensk by. Folk är fanimej helt sjuka. Det är läskigt. Jag blir rädd. Hur hittar man på så sjuka saker? Och hur kan man ens utföra dem? Läs artikeln själva. Jag vill inte ens tänka på det.

Inga kommentarer: