9 aug. 2008

Det knastrar läskigt och obehagligt när man klämmer ihjäl getingar. Imorse klämde jag ihjäl en spindel med Bregottpaketet. Den kom krypandes emot mig, den var läskig och rätt stor. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. Så jag drämde till. Sen vågade jag inte ställa undan paketet utan väntade till mamma hade gått upp så hon skulle slänga ut spindeln. Jag brukar inte mörda oskyldiga (HA!) små djur. Men getingarna förtjänar att DÖ. De är äckliga. Och elaka. En geting kan jag leva med, så länge den inte flyger i ansiktet och sticker mig. Men femtioelvatusen getingar är äääckligt. Spindlar däremot borde utrotas. Söta pandor kan vi behålla. Och gorillor. Dumma kineser. Ta död på spindlarna istället.

Hallå! Jag tittade ju på Crouching tiger, hidden dragon på tv6! Sen blev det reklam, och jag bytte kanal och glömde bort att jag tittade på det. Jag hatar reklamtv.

Inga kommentarer: