2 aug. 2008

DAGENS STORA UPPTÄCKT:

HypeMachine, en av mina favorithemsidor där man kan kolla in vilken musik folk bloggar om, har RADIO! Underbart! "A non-stop stream of popular and recent tracks posted by music blogs"

Just nu lyssnar jag på Frankie Valli & The Four Seasons - Beggin' (Pilooski Edit) som en spanjor har bloggat om. Man kan läsa de första raderna i HypeM: "El verano es una tontería. Seguro, cuando eres estudiante, es buena excusa para pasarla bien. Cuando eres empleado, lo mismo, pero si trabajas en casa o te la pasas viajando, el verano te da prácticamente igual."

Es verdad, hombre! (eller mujer, jag har inte kollat om det är en tjej eller kille)


Nu är jag trött. Och hungrig. Och jag har ont i hela kroppen. Mestadels i armarna, nacken, ryggen och fötterna. Och jag pallar inte skriva till någon, SB tror väl att jag har dött. Jag ska försöka få i mig något och läsa dagens tidning (som jag förresten sprang ut och hämtade i regnet klockan 03 och något).

Inga kommentarer: