29 sep. 2008

En av mina flatmates har förfest.

I HALLEN. Visst. Hon bjöd in mig. Men jag är inte på partyhumör. Och hallen? Av ALLA ställen? Nu är några av dem i köket och rotar. Och äter upp min mat. Och använder mina saker (antar jag iallafall, de är alla onda britter, blä). BAAAAH.

Eh. Jag började läsa min Introduction to Language (den dyra boken) i sängen. Ingen bra idé. blev jättetrött. Så jag ska nog gå och lägga mig nu. Och försöka läsa boken någon annan dag när jag är piggare och förhoppningsvis mer produktiv. I morgon har jag två föreläsningar till, 11 och 13. Introduction to children's language development och Logic and meaning A (TOK-varning!!!).

De väsnas och slänger i dörrar. Vatt da fukk. Vissa av oss ska gå och lägga sig nu.


....dessutom är jag sjukt sötsugen/hungrig. Men jag kan ju inte gå ut i köket nu. I mitt rum har jag bara jättemycket frukt. Men nötterna ligger i köket. Ich will godis haben. Som tur är har jag inget godis. En apelsin kanske?

Inga kommentarer: