3 sep. 2008

En liten frukostuppdatering

Jag har släpat ner min dator (som förresten är rätt tung! inte JÄTTEtung, men tillräckligt för att jag hade velat ha en lättare) till köket, ätit frukost (två grova bullar från jobbet med ost och gurka, jasminte, egengjord hallonsmoothie), läst tidningen (tydligen äter svenskarna mest ketchup i HELA världen: 2,3 kg/person varje år, amerikanarna ligger BARA på 0,6)och lyssnar på P3 Populär. Just nu pratar Hanna med en kille som stammar. Det är jobbigt. Och nu spelar de Arashs senaste låt som låter precis som allt annat han har gjort. Dvs. dåligt. Nu ska jag kolla vilken buss jag ska ta, sen ska jag leta upp min iPod och iPodsladd, försöka hitta till duschen och ge mig ut med hunden.

OCH JAG ÄR LEDIG! Äckligt skönt. Idag och imorgon. Sen jobbar jag några (fem?) dagar till. Sen slutar jag. För säsongen. Just nu är jag så trött på det att jag inte vill jobba nästa år, men vi får se, det är alltid bra att ha pengar. Några dagar (sex?) efter det åker jag till London. Hjälp.

Och nu spelar de låten med han som har samplat Westlife a la smurfarna/jordekorrar. "Staaaay. Wiiith me. Don't faaall asleeep tooo soooooon."

Inga kommentarer: