1 sep. 2008

Jag...

  1. har ätit en kanelbulle och känner mig tjock
  2. ska gå in på mtv och kolla om de har lagt ut avsnitt nummer tre av the Hills säsong fyra (som börjar bra! Lauren har flyttat in med Audrina och Lo - som HATAR varandra! Dessutom har Lauren blivit kompis med Spencers syster Stephanie - Spencer, som är värsta psykfallet, säger att han aldrig mer vill träffa Stephanie om hon umgås med Lauren, och att "if I could un-make you my sister, I would!" DRAMA!
  3. borde gå och lägga mig

Men. Blogger tycker inte om mig och helt pl;tsligt kan jag inte anv'nda de fina bokst'verna med prickar ;ver sig. Jaha ja. Jag antar att amerikanarna ligger bakom, och att de f;rs;ker f[ mig att skriva p[ engelska, s[ de kan klura ut vad jag skriver om. Men s[ l'tt ger jag minsann inte upp!

Inga kommentarer: