29 sep. 2008

Måndag.

Just nu känns det som om jag har massvis med saker att göra. Hm. Jag fick mitt 18+ student Oyster card i dag, så jag måste gå till ett biljettkontor och fråga vad som är bäst att göra nu, och ladda på det. Det verkar enklast. För jag tyckte att det verkade sjukt dyrt att ladda på det. (7 pund i veckan, 35 i månaden, 364 per år!!!! Jag är ju fattig student!) Dessutom vill jag ha mitt kontantkort. NU. Och jag köpte två böcker idag, den ena kostade 35 pund (SVINdyrt), den andra 18. Jag ska diska lite snabbt, laga mat och sen bläddra igenom den dyrare boken. Dessutom blir mitt rum stökigare och stökigare. På onsdag ska - måste jag - städa. Jag tror inte att jag har någon föreläsning då. Jag får försöka ta reda på det. Jag tänkte skicka ett mejl och fråga. Men kände mig fånig. Så det blev inte av. Eh. Men nu måste jag äta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Säg inte att ditt nya rum kommer se likadant ut som ditt gamla? Allvarligt talat Malin, det här är en nystart, använd det.