6 sep. 2008

OK, Facebook fungerar INTE på min dator. Explorer slutar fungera varje gång jag besöker Facebook. Irriterande. Men snart ska jag ladda ner Firefox, så det är lugnt. Nu tänkte jag försöka mig på WiiFit (mest för att jag har ätit massvis av kakor den senaste tiden och har gått upp i vikt igen, no es bueno, no es bueno nada). Jag har testat slalom en gång. Och att nicka fotbollar. Jag var jättedålig.

Imorgon ska jag jobba. Jag hatar att jobba. Har jag sagt det? Jag hatar också folk som inte berättat när de har tagit körkort (dvs, typ alla jag känner som har gjort det, de är bitches ALLIHOPA - speciellt SB: "ÅH, förresten, jag tog körkort igår!" JAHA. Tack för att du berättade det för mig sist av alla). Ni förtjänar inga gratulationer. Ni förtjänar ett långfinger. Men ni får gärna köra mig överallt. Även fast jag inte gillar bilister. De är onda. Och lata (läs dagens HD: WTF!?) Och förstör miljön. När man tar körkort handlar ett prov om hur man jävlas med fotgängare och cyklister. Det försöker dölja det för alla icke-bilister. Men jag vet.

De förtjänar dyra bensinpriser.

1 kommentar:

Anonym sa...

Såhär fungerar det:

Om du berättar att du har körprov för dina peers så hör körkortsguden det och tror direkt att du känner dig överlägsen honom och att du kommer klara dig (annars skulle du ju inte berätta!). Då STRAFFAR körkortsguden dig genom att inte ge dig något kort.

Därför FÅR man inte säga något. I respekt av gudarna!

*detta gäller inte om man kör upp med Lantz eftersom att de äger Vägverket och inte behöver tillbedja gudar.