2 sep. 2008

Jag behöver (än så länge iallafall) inte plugga. Däremot måste jag städa mitt rum. Istället tittar jag på - ooooh, gissa! - the Hills. Imorgon är jag ledig - JAA!! - och ska vaccinera mig. HUH! Förutom det ska jag lämna lite böcker på biblioteket och kanske ensamfika och läsa färdigt min bok. Som jag har läst i evigheternas evighet känns det som. The Wizard är INTE lika bra som the Knight, den är segare och längre. För att orka läsa en 600-sidor lång bok måste den vara BRA, annars orkar man inte. Kanske hinner jag även med en liten second hand-runda imorgon? (som förresten är SVINDYRT i Helsingborg, och alla andra större städer, USCH) Och städa, Malin! Jag måste städa! Men en fin höstjacka vore bra att ha. För det har jag inte? Jag har min kappa. Och en tunnare sommarjacka. Något mittemellan vore lagom.

Inga kommentarer: