28 sep. 2008

SJUKT pinsamt i början.

Men det blev lite bättre. Även fast jag är sjukt blyg och har svårt att prata med människor. Iallafall. Kom hem för kanske en halvtimme sedan och var hungrig, så jag gick i köket och tänkte "MMMM, bagel!". Precis när jag börjar ta fram saker kommer den svarta killen in (som jag INTE vet något om alls). Ajdå. Så nu tycker jag väl att jag är världens tjockis. För bara tjocka människor äter klockan ett på morgonen (för det är vad klockan är här, jag måste ändra inställningar på bloggen!). Hm. I morgon kanske jag vågar mig på att åka och shoppa med en österrikiska och några jag inte känner alls. Vi får se. Det beror på när jag vaknar. Men jag lär vakna tidigt. Hm. Vamos a ver? Tror jag kommer att ha ont i magen i morgon. Men då är det å andra sidan skönt att ha något annat att tänka på, istället för att sitta hemma och tycka synd om sig själv.

Jag kan inte spela upp Interpol från hårddisken. Aj. Då. Så jag lyssnar på det här och surar istället

Inga kommentarer: