9 sep. 2008

Just nu

lyssnar jag på P3 Hiphop! Inte för att jag är jätteförtjust i hiphop. Men Timbuktu och DJ Amato har koll och blir ibland väldigt entuastiska. Sådant smittar av sig. Dessutom pratar de skånska. Det är trevligt. Ett annat trevligt P3-program är P3 Pop som jag lyssnade på på bussen hem i går (jag vill ALLTID skriva igår) kväll efter att mobilen dog. Jag ringde SB och pratade med honom från Gröningen till Berga (tror jag?), dvs. ca, 30 min, via att jag sprang ihop med Ali, toalettbesök (eftersom jag var "kall och kissig") och försökte mig på att resa med Sommarkortet. När jag kom hem trodde jag att alla hade lagt sig, men precis när jag skulle ta fram nycklarna kom mamma ut i tvättstugan och skrämde livet ur oss båda. Jag var fortfarande på glatt humör när jag kom hem. Ajdå. Förhoppningsvis märktes det inte. Jag åt lite äppelpaj och satt vid datorn. Sen somnade jag rätt sent. Klockan sju vaknade jag, släppte in Celma som kraffsade på dörren, satte på datorn och tittade på the Hills (plus the after show) - LYX!

P3 Pop tycker om han här,jag tycker nog att han påminner om Adolphsson & Falk. (För alla er som har noll koll och inte vet vilka de är kanske ni känner igen "Mer jul", annars får ni fasiken skaffa lite koll, fråga pappa)

Sista jobbdagen imorgon! JA! Skönt! Och ångest. En dag närmare allt. Om en vecka sitter jag inte här. Hjälp.

Inga kommentarer: