4 sep. 2008

Jobb imorgon. Usch.

Brödet blev inte så bra. Det var fortfarande kladdigt ju. Hm. Och bara föll isär. Det skulle alltså ha varit in rätt mycket längre antar jag. Inte för att det hindrade mig, jag åt upp det mesta ändå. Det är inte varje dag man kan äta egenbakat bröd, lyckat eller misslyckat. Jag hade inte tillräckligt mycket bikarbonat. Så jag hällde i lite bakpulver också. Det kan man ju göra. Jaja. Bara att försöka igen! Men bröd med jäst lär vara godare. Och krångligare.

Facebook fungerar inte, Explorer slutar fungera så fort jag går in (explorer slutarå andra sidan ALLTID att fungera). Jag tänkte ju kolla in mina Hawkridgepolare. Enligt UCL bor jag en halvtimme ifrån skolan - till fots, inte med buss eller metro. Jag tror att de ljuger? Min plan är iallafall att bli bästis med en riktigt skräckinjagande snubbe (en STOR, muskulös sådan) som jag kan hänga med så att ingen vågar sig på att råna/mörda/våldta/skjuta mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

En liten drive-by kan du la bjuda på? Det är inte Explorers fel, det är Ansiktsboken som kör en snabb Terrorkoll på dig. Hallå? Som du håller på med dina mord- och dödhistorier!